Saltar a continguts

Esport
Secció de Muntanya
Senders | GR-178/178-1. Sender d’en Serrallonga

Data: Dissabte 30 de Novembre 2019.

Descripció de la sortida:  Sortirem de la Capital de la Selva Santa Coloma de Farners, en direcció a la Font del Roure, mes tard per Can Manya, i Ca L’Agustí (lloc on va ser detingut Serrallonga a la vigília de Tots Sants d l’any 1633). Creuarem la C-25 seguint el sender sempre ascendent per arribar a Can Toni Mola. Deixarem varies cruïlles a dreta/esquerra fins assolir al Coll del Ruscall, on deixarem el GR-178 per seguir per la seva variant GR-178/1, que segueix amb la seva línea ascendent fins a l’Ermita de Santa Bàrbara, on assolirem el punt mes alt d’aquesta sortida. Farem una breu parada per gaudir de l’entorn i agafa forces; seguirem el camí fins a Bellvei.

Continuarem  baixant fins al Pla d’Amunt per arribar mes tard a la població d’Anglès on donarem per acabada aquesta sortida.

Hora i lloc de sortida: 7’40 hores del mati. C/ Mina, davant del CAP. Marquesina del Bus.

Hora prevista de tornada: 18’00 hores.

Distància: 19 Quilometres.

Temps de caminada: 6’15. Incloent parades i dinar.

Dificultat tècnica:  Mitjana.

Dificultat física: Mitjana.

Alçada màxima: 845 metres.

Vocal: Josep Maria Bordas.

Material necessari: Botes o Calçat de Muntanya, Paravents, Fruita, Aigua, Fruits Secs , Dinar.

Lloc:  Club Muntanyenc Sant Cugat - Sant Bartomeu, 11 - Sant Cugat del Vallès

Si necessiteu més informació, o ens voleu adreçar alguna consulta en relació a aquest acte, no dubteu a Contactar, i us respondrem el més aviat possible