La finalitat d'aquest projecte és que la ciutat de Sant Cugat compti amb un Club on es potenciï i es fomenti l'atletisme adaptat per a persones amb discapacitat. Els principals objectius són els de promoure en el col·lectiu de persones amb discapacitat la pràctica d'un esport o l'esport com a pràctica de salut i afavorir el desenvolupament personal i social d'aquestes persones.
S'adreça a persones amb discapacitat; infants, a partir de 8 anys, i adults, que les seves limitacions els hi permet practicar l'esport de l'atletisme adaptat. En la primera fase, l'activitat estarà dirigida a persones amb discapacitat intel·lectual.
El desenvolupament de les activitats del projecte es durà a terme en el municipi de Sant Cugat del Vallès, a la nova pista municipal d'atletisme de la Guinardera.
Dies d'entrenament: Dilluns i Dimecres de 18:00 a 19:30h de l'1 d'octubre a juny (calendari escolar)
Entrenadors: Juan Carlos Ginés, Arnau Pujol
Tarifa: 35 euros/mes de setembre a juny. Socis, 30 euros.
Grups de persones que poden venir de centres i/o serveis per a persones amb discapacitat. Horaris i condicions adaptats a les necessitats del grup