Qui som

El Club

Benvingudes i benvinguts al Club!

El Club Muntanyenc Sant Cugat (en endavant, CMSC) som una entitat d’origen muntanyenc fundada l’any 1944. Oferim un gran ventall d’activitats de caràcter cultural, esportiu i pedagògic, amb l’única ambició de fomentar la cohesió popular, l’ecologisme i l’amor per la muntanya i el medi natural.

El CMSC el formem quasi dos mil socis i sòcies, que organitzen la majoria d’activitats de forma voluntària, amb el reforç d’un equip de tècnics que ajuden en la tasca administrativa i especialitzada del club. Algunes de les activitats i esdeveniments que organitzem són exclusives per a socis/es, i, d’altres, obertes a tothom.

El principal actiu de la nostra entitat és l’equip humà.

Esport, formació, serveis, vida associativa, lleure, cultura; la nostra acció comunitària es dóna a través de les seccions de l’entitat, que promouen i presten voluntàriament el seu temps per organitzar i dinamitzar els projectes, les activitats i la vida social del club, amb voluntat de servei i de compromís amb la nostra societat.

Al llarg dels nostres 75 anys d’història, hem crescut
conjuntament amb Sant Cugat, esdevenint una institució central i històrica dins la vida associativa i popular santcugatenca. Algunes de les nostres activitats més emblemàtiques, com la Marxa Infantil de Regularitat, han acabat representant un símbol del poble que ha marcat a moltes generacions de conciutadans i conciutadanes.

El 14 de desembre de 2004, el CMSC vam ser guardonats amb la Creu de Sant Jordi, convertint-nos en la primera entitat de Sant Cugat en rebre aquesta distinció.

On Som?

La nostra Seu Social es troba al carrer Sant Bartomeu, 11 (08172, Sant Cugat del Vallès). Prop de la plaça de Pep Ventura, al nucli antic del poble. Allà hi tenim la recepció i l’oficina des d’on gestionem la majoria d’activitats.

• També comptem amb el Rocòdrom Josep Barberà, al passatge Marxa Infantil, s/n. El rocòdrom també compta amb un boulder interior.
  • La Secció d’Atletisme realitza la majoria de la seva activitat al ZEM La Guinardera, a l’avinguda de La Guinardera, s/n (abans Av. Europa, s/n).
  • La Secció de Gimnàstica realitza la seva activitat alternant entre l’IES Angeleta Ferrer i Sensat (carrer de Granollers, 43) i el CEIP Turó de Can Mates (carrer de Josep Irla, 50). La gestió de l’activitat, però, la fem des del local del carrer
    Sant Bartomeu.