Escola de muntanya
Rocòdrom i Escalada
Vine al Rocòdrom del CMSC!
El rocòdrom del CMSC ofereix més de 400 m2 escalables, 15 reunions i més de 30 vies per tots els nivells, des del 4 fins 8b, amb una altura màxima de 20m, i un desplom màxim de uns 5m.
Cova-búlder exterior: Tant per entrenar com per escalfar (45m2).
Búlder Indoor “Els Pirates”: 100 m2 escalables, fins 4m d’altura, lavabo i dutxa. Per iniciació, perfeccionament i entrenament.

A l’Escola de Muntanya organitzem cursos de diferents nivells durant l’any:
-Curs d’Alpinisme
-Curs d’Esquí de Muntanya
-Curs d’Escalada
Consulteu l’apartat del menú de Cursos per estar al dia de totes les novetats.
HORARIS ROCÒDROM
Dia | Matí | Tarda |
---|---|---|
Dilluns | - | 17-22 h. |
Dimarts | 10-14 h. | 17-22 h. |
Dimecres | 10-14 h. | 17-22 h. |
Dijous | 10-14 h. | 17-22 h. |
Divendres | - | 17-22 h. |
Dissabte | 11-14 h. | 17-20 h. |
Diumenge | - | - |
L’adreça del ROCÒDROM és:
ROCÒDROM JOSEP BARBERÀ
Passatge Marxa Infantil s/n,
08172 Sant Cugat del Vallès
L’adreça de les OFICINES DEL CLUB és:
CLUB MUNTANYENC SANT CUGAT
C/ Sant Bartomeu, 11
08172 Sant Cugat del Vallès
HORARI: De dilluns a divendres, de 17 a 21h
* Recordem que uns 15 min abans del tancament s’avisarà als usuaris per tal que comencin a recollir i poder tancar puntualment a l’hora corresponent.
PREUS ABONAMENTS 2023
Abonament SOCI Anual |
Abonament SOCI Juliol-Desembre |
---|---|
PREU: 105 € (Opció de pagament fraccionat en 2 quotes: Gener: 60 € / Juliol : 45 €) Aquesta modalitat es pot agafar a partir del mes de gener 2023, i compromet al segon pagament durant la primera setmana de juliol, en cas contrari es perdrà l’abonament anual i si es vol agafar de nou un abonament, caldrà pagar l’import de 70 € de la modalitat 2. Es pot realitzar al gener un únic pagament per l’import total. |
PREU: 70 € Aquesta modalitat es pot agafar a partir del mes de de juliol |
PREUS ENTRADES 2023
SOCI CMSC Entrada dia |
NO SOCI CMSC Entrada dia |
---|---|
PREU: 5 € (Cal acreditar-se com a soci del CMSC) |
PREU: 8 € (No hi ha possibilitat d’agafar només abonament de gener a maig. No hi ha possibilitat d’abonaments per No Socis.) |
* El control d’accés al rocòdrom i cobrament de les entrades es durà a terme amb el tècnic o responsable del rocòdrom, a la mateixa instal·lació. Els abonaments s’hauran de tramitar a la seu social del CMSC.